QR-code in personeelsadvertentie

QR-codes in uw personeelsadvertenties maken een koppeling van gedrukte media naar online media mogelijk. De QR-codes zijn eenvoudig zelf te maken via bestaande software. Maak een directe link naar de URL op de site waar de online personeelsadvertentie staat.


Een QR-code is een tweedimensionale streepjescode die een URL kan bevatten die door de meeste smartphones met een App uitgelezen kan worden. Bij het uitlezen van de QR-code wordt de betreffende URL geopend in de browser van de smartphone.

Meer informatie kunt u vinden op Frankwatching. Hier staan handige tips voor het maken van een goede QR-code.

1 Maak de QR-code niet te klein.
2 Gebruik geen lange URL.
3 Maak uw resultaten meetbaar.
4 Houd rekening met de grootte.
5 Zorg voor een groot contrast.
6 Maak gebruik van een vector-bestand.
7 Verwijs naar een mobiele website.
8 Gebruik geen Flash in uw bestemmingspagina.
9 Verplaats u in de doelgroep.
10 Test de gemaakte QR-code!

Winkelmandje

Uw winkelmandje bevat geen items.


Tips

  • 8 oktober 2011

    Werken Bij site opzetten

    Lees verder >>
  • 8 oktober 2011

    Zet Social Media in bij uw personeelswerving

    Lees verder >>
  • 8 oktober 2011

    Arbeidsvoorwaarden belangrijkste reden om te reageren

    Lees verder >>
  • 17 maart 2010

    Hoe bereik ik mijn doelgroep voor personeelswerving?

    Lees verder >>
  • 17 maart 2010

    Hoe bouw ik een sterk merk?

    Lees verder >>